czwartek, 3 marca 2011

Reklama dźwignią handlu

         W bezpłatnym tygodniku „Partner” ukazują się ostatnio reklamy warsztatów i zajęć organizowanych przez głogówecki Miejsko – Gminny Ośrodek Kultury. Tygodnik skierowany jest przede wszystkim do mieszkańców powiatu kędzierzyńsko – kozielskiego i głubczyckiego, ale na stronie internetowej umieszczono tylko informację o kolportażu w tym pierwszym powiecie.
 W Głogówku „pokazuje” się niekiedy właśnie w domu kultury.
         Wprawdzie tygodnik jest bezpłatny, ale reklamy, jak w każdych mediach, płatne. W ostatnich dwóch numerach „Partnera” zamieszczono trzy reklamy MGOK: 2 razy „Tańców w kręgu” i raz reklamę nauki gry na instrumentach. Prawdopodobny koszt zamieszczenie tych reklam to ok. 500 złotych.
Warto się zastanowić, czy aż tylu chętnych znajdzie się z terenów objętych dystrybucją tygodnika, by zyski przeważyły koszty.
Wszędzie dużo mówi się o oszczędzaniu, ale może sytuacja finansowa głogóweckiego Ośrodka Kultury jest tak dobra, że można sobie pozwolić na tak kosztowną reklamę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz